WIT

Wit (3 - 5 jaar)

WAT?

Wit/Multimove is de eerste stap in Kidstennis. In dit niveau staat PLEZIER en al spelend leren bewegen centraal. Het doel van deze lessenreeks is om al spelenderwijs een algemene motorische vorming te creëren.
Dit is de basis voor een goede coördinatie en het startpunt voor het aanleren van verschillende sportspecifieke technieken. De focus in deze lessenreeks zal dus liggen op oog-hand- en bal-coördinatie.
Wit vormt een leuke voorbereiding op de verdere tennisontwikkeling.

WIE?

Kinderen geboren in 2019, 2020 of 2021 (3-5 jarigen)

WANNEER?

De lessenreeks bestaat uit 12 lessen startend vanaf 15 April.
De les vindt plaats op:
Woensdag 13-14u
Zaterdag 9-10u
Zaterdag 10-11u

PRIJS?

BETALING?

Betaling gebeurt de eerste les via overschrijvingsformulier, payconiq of cash.

INSCHRIJVEN?

Inschrijven kan door op de knop 'inschrijven' te klikken.
Indien je inschrijft voor onze zomerlessen, dien je verplicht lid te worden van de Heistse TC. Bovenstaande prijs is exclusief lidgeld.
De tarieven voor het lidgeld kan je vinden door op de knop ‘Lid worden' te klikken.

Indien je tijdens het inschrijven problemen ondervindt, kan je steeds mailen naar: tennisschoolheistsetc@gmail.com of contact opnemen met Dries: 0473622701.

Heistse Tennisclub
Meer dan alleen maar een tennisclub

Contact Tennisclub

Contact Tennisschool