Heistse TC

Informatie wintercompetitie

1. De wintercompetitie op de Heistse Tennisclub loopt samen met het winterseizoen en start dus het 1ste of 2de weekend van oktober.

2. Alle matchen gaan door op zaterdag vanaf 18:00 en op zondag vanaf 13:00.

3. Elke match duur 1 uur (opwarming inbegrepen) waarbij enkel de games worden opgeteld.

4. Op het einde van de match geldt volgende puntenverdeling : winnaars 3 punten - gelijk spel 2 punten - verliezers 1 punt.

5. Er is inschrijving in de volgende reeksen mogelijk : DD 8/15/25/40/55 - DH 8/15/25/40/55 - DG 8/15/25/40/55.

6. Per match wordt er 4 euro pp aangerekend.

7. Hoeveel matchen er per reeks zullen gespeeld worden, hangt af van het aantal inschrijvingen maar reken gemiddeld 12 matchen per reeks.

8. Inschrijven doe je door op het e-mailadres hermanensigrid@gmail.com een inschrijvingscode aan te vragen voor een bepaalde reeks.

Met deze code ga je vervolgens naar bovengaande link. Na te zijn ingelogd, zal het systeem je vragen naar je persoonlijke gegevens, al dan niet beschikbaarheid, ...

9. Na trekking van de kalender, zal je per mail een betalingsuitnodiging ontvangen.

10. Voor matchen die niet op de voorziene datum kunnen gespeeld worden, zijn er diverse mogelijkheden :

- Er wordt gespeeld met een vervanger naar keuze, voor zover je het puntentotaal van de reeks respecteert en de vervanger niet in dezelfde poule speelt. Noch je tegenspelers noch de club dienen hiervan op de hoogte te worden gebracht.

- De match wordt gewisseld met een andere match, mits akkoord van de andere spelers. Dit dient online geregeld te worden met je code. De club krijgt hier automatisch bericht van.

- De match wordt verplaatst naar een andere datum, mits akkoord van de andere spelers. Dit dient eveneens online geregeld te worden met je code. De club krijgt hier automatisch bericht van.

11. Via onderstaande link kan u alle informatie vinden betreffende:

- speelkalender wintercompetitie

- gegevens spelers

Inschrijven kan via de knop hieronder!

Indien nog vragen, opmerkingen, ... kan je altijd terecht op het gebruikelijke e-mailadres hermanensigrid@gmail.com

Inschrijven kan via de knop hieronder!

Sportieve groetjes!

Heistse Tennisclub
Meer dan alleen maar een tennisclub

Contact Tennisclub